Wykład „Edukacja włączająca uczniów z uszkodzonym słuchem” dla studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni poprowadziła mgr Krystyna Koszyk, pedagog i surdopedagog z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nowym Sączu.
We wtorek 5 listopada w Auli Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu odbyło się już 146. Sądeckie Konwersatorium Naukowe. Tym razem gościliśmy mgr Krystynę Koszyk, pedagog i surdopedagog z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nowym Sączu, doktorantkę Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na specjalizacji pedagogika, którą przywitały dr Elżbieta Cygnar i dr Izabela Adamowicz – Prodziekan Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie ANS w Nowym Sączu.
Z wykładu pt. „Edukacja włączająca uczniów z uszkodzonym słuchem” studenci kierunków: Wychowanie fizyczne, Fizjoterapia oraz Pielęgniarstwo dowiedzieli się m.in.: jakiego rodzaju trudności edukacyjne mogą mieć uczniowie z uszkodzonym słuchem, kogo dotyczy edukacja włączająca, jak wspierać uczniów z wadą słuchu; jak powinien pracować nauczyciel z uczniem z wadą słuchu; na czym polega nauczanie włączające.
Już zapraszamy na 147. Sądeckie Konwersatorium Naukowe INTERAKTYWNIE Z METODĄ McKENZIEGO, którego gościem będzie dr Jacek Tuz – fizjoterapeuta, dyplomowany terapeuta i instruktor Międzynarodowego Instytutu McKenziego (MDT Faculty). Zaplanowane jest na 14 listopada 2024 roku o godz. 9.00.