WYNIKI ANKIET STUDENTÓW (OCENA NAUCZYCIELA)

zgodnie z procedurą Pr-2 Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia ANS w Nowym Sączu

Rok akademicki 2023/2024; semestr zimowy 2023/2024; semestr letni 2023/2024

Cel ankietyzacji:

Poznanie opinii na temat pracy nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia ze studentami na Wydziale Nauk Inżynieryjnych w Nowym Sączu.

Termin przeprowadzenia ankiety:

Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu letniej sesji zaliczeniowej.

Tryb ankietowania:

Ankietyzacja była realizowana w systemie elektronicznym za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat.

Ankieta zawierała pytania dotyczące:

  1. Komunikatywność na zajęciach planowych i konsultacjach.
  2. Ocenianie zgodnie z wcześniej ustalonymi wymaganiami.
  3. Stosunek do studentów.
  4. Terminowość odbywania zajęć.
  5. Umiejętność przekazywania wiedzy (jasność, przystępność).
  6. Umiejętność zainteresowania studenta treściami przedmiotu.

Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 ocena najwyższą.

Podsumowanie wyników:

  • Ocena najwyższa - 2,99
  • Ocena średnia - 2,78
  • Ocena najniższa - 2,22

Liczba nauczycieli

Liczba ocen negatywnych

Liczba ocen przeciętnych

Liczba ocen dobrych

Liczba ocen bardzo dobrych

56

0

0

2

52

Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy:

Nauczyciel

Średnia
ocena

Odsetek
wypełnionych
ankiet

mgr inż. Chronowski Wojciech

2.99

30,48%

prof. dr hab. Cyklis Piotr

2,99

32,73%

dr inż. Kochanek Anna

2.97

34,11%

dr inż. Opoka Kazimierz

2.94

44,03%

mgr inż.Wójcik Józef

2,94

38,92%

dr inż. Kądziołka Tomasz

2,94

37,06%

dr inż.Wańczyk Bogumiła,

2,93

27,27%

mgr inż.Guśtak Lucjan,

2,91

23,4%

prof. dr hab. inż Budzik Grzegorz

2,91

42,86%

dr Wota Aldona

2,91

31,18%

 

WYNIKI ANKIET STUDENTÓW (OCENA NAUCZYCIELA)

zgodnie z procedurą Pr-2 Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia ANS w Nowym Sączu Rok akademicki 2022/2023 – semestr letni;

Cel ankietyzacji:

Poznanie opinii na temat pracy nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia ze studentami na Wydziale Nauk Inżynieryjnych w Nowym Sączu.

Termin przeprowadzenia ankiety:

Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu letniej sesji zaliczeniowej.

Tryb ankietowania:

Ankietyzacja była realizowana w systemie elektronicznym za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat.

Ankieta zawierała pytania dotyczące:

  1. Komunikatywność na zajęciach planowych i konsultacjach.
  2. Ocenianie zgodnie z wcześniej ustalonymi wymaganiami.
  3. Stosunek do studentów.
  4. Terminowość odbywania zajęć.
  5. Umiejętność przekazywania wiedzy (jasność, przystępność).
  6. Umiejętność zainteresowania studenta treściami przedmiotu.

Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 ocena najwyższą.

Podsumowanie wyników:

  • Ocena najwyższa - 2,96
  • Ocena średnia - 2,79
  • Ocena najniższa - 2,10

Liczba nauczycieli

Liczba ocen negatywnych

Liczba ocen przeciętnych

Liczba ocen dobrych

Liczba ocen bardzo dobrych

61

0

0

2

59

 

Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy:

dr inż. Madej Wiesław,

mgr inż. Obrzut Piotr,

mgr inż. Guśtak Lucjan,

mgr inż. Lachowski Piotr,

dr inż. Kądziołka Tomasz,

mgr inż. Smajdor Zbigniew.

 

Ocena najniższa:  2,10

 

WYNIKI ANKIET STUDENTÓW (OCENA NAUCZYCIELA)
zgodnie z procedurą Pr-2 Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia ANS w Nowym Sączu Rok akademicki 2022/2023 – semestr zimowy;

Cel ankietyzacji:

Poznanie opinii na temat pracy nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia ze studentami na Wydziale Nauk Inżynieryjnych w Nowym Sączu.

Termin przeprowadzenia ankiety:

Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu zimowej sesji zaliczeniowej.

Tryb ankietowania:

Ankietyzacja była realizowana w systemie elektronicznym za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat.

Ankieta zawierała pytania dotyczące:

  1. Komunikatywność na zajęciach planowych i konsultacjach.
  2. Ocenianie zgodnie z wcześniej ustalonymi wymaganiami.
  3. Stosunek do studentów.
  4. Terminowość odbywania zajęć.
  5. Umiejętność przekazywania wiedzy (jasność, przystępność).
  6. Umiejętność zainteresowania studenta treściami przedmiotu.

Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 ocena najwyższą.

Podsumowanie wyników:

  • Ocena najwyższa - 2,98
  • Ocena średnia - 2,81,
  • Ocena najniższa - 1,96

Liczba nauczycieli

Liczba ocen negatywnych

Liczba ocen przeciętnych

Liczba ocen dobrych

Liczba ocen bardzo dobrych

61

0

0

3

58

Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy:

prof. dr hab. inż. Grzegorz Budzik 2,98

dr hab. inż. Józef Ciuła 2,98,

dr Anna Kożuch 2,98,

mgr inż. Tadeusz Kantor 2,97,

mgr inż. Piotr Obrzut 2,97,

mgr inż. Zbigniew Smajdor 2,97,

prof. dr hab. inż. Piotr Cyklis 2,96,

dr inż. Wiesław Madej 2,96,

dr Aldona Wota 2,96.

Ocena najniższa:  1,87

 

Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy w Instytucie Technicznym w roku akademickim 2021/2022:

  1. dr hab. inż. Józef Ciuła
  2. mgr inż. Zbigniew Smajdor
  3. dr inż. Wiesław Madej
  4. dr inż. Edmund Kulawik
  5. dr inż. Bogumiła Wańczyk
  6. mgr inż. Dariusz Smolarski

Średnia ocen ankietyzacji w Instytucie Technicznym to 2,76, najwyższa ocena 2,98, ocena najniższa 1,87.

Nazwiska 5 najwyżej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w roku akademickim 2020/2021:

L

p.

Nauczyciel

Średnia ocena

Ocena średnia Ocena najniższa

1

Józef Ciuła, dr hab. inż.

 2,97

2,72 1,46

2

Piotr Cyklis, prof. dr hab. inż.

 2,95

3

Anna Kochanek, dr inż.

 2,95

4

Piotr Obrzut, mgr inż. 

 2,95

5

Zbigniew Smajdor, mgr inż. 

 2,94

Lista 3 najwyżej ocenionych lektorów w IT 2019/2020:

Lp.

Nauczyciel

Średnia ocena

Liczba ankiet do wypełnienia

Liczba ankiet wypełnionych

Odsetek wypełnionych ankiet

1

Kucharska Monika, mgr

2,94

65

32

49%

2

Śmiałek Magdalena, mgr

2,91

146

48

33%

3

Duło Marek, mgr

2,89

148

86

58%