WYNIKI ANKIET STUDENTÓW (OCENA NAUCZYCIELA)
zgodnie z procedurą Pr-2 Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia ANS w Nowym Sączu
Rok akademicki 2023/2024; semestr zimowy 2023/2024; semestr letni 2023/2024
Cel ankietyzacji:
Poznanie opinii na temat pracy nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia ze studentami na Wydziale Nauk Inżynieryjnych w Nowym Sączu.
Termin przeprowadzenia ankiety:
Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu letniej sesji zaliczeniowej.
Tryb ankietowania:
Ankietyzacja była realizowana w systemie elektronicznym za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat.
Ankieta zawierała pytania dotyczące:
- Komunikatywność na zajęciach planowych i konsultacjach.
- Ocenianie zgodnie z wcześniej ustalonymi wymaganiami.
- Stosunek do studentów.
- Terminowość odbywania zajęć.
- Umiejętność przekazywania wiedzy (jasność, przystępność).
- Umiejętność zainteresowania studenta treściami przedmiotu.
Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 ocena najwyższą.
Podsumowanie wyników:
- Ocena najwyższa - 2,99
- Ocena średnia - 2,78
- Ocena najniższa - 2,22
Liczba nauczycieli
|
Liczba ocen negatywnych
|
Liczba ocen przeciętnych
|
Liczba ocen dobrych
|
Liczba ocen bardzo dobrych
|
56
|
0
|
0
|
2
|
52
|
Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy:
Nauczyciel
|
Średnia ocena
|
Odsetek wypełnionych ankiet
|
mgr inż. Chronowski Wojciech
|
2.99
|
30,48%
|
prof. dr hab. Cyklis Piotr
|
2,99
|
32,73%
|
dr inż. Kochanek Anna
|
2.97
|
34,11%
|
dr inż. Opoka Kazimierz
|
2.94
|
44,03%
|
mgr inż.Wójcik Józef
|
2,94
|
38,92%
|
dr inż. Kądziołka Tomasz
|
2,94
|
37,06%
|
dr inż.Wańczyk Bogumiła,
|
2,93
|
27,27%
|
mgr inż.Guśtak Lucjan,
|
2,91
|
23,4%
|
prof. dr hab. inż Budzik Grzegorz
|
2,91
|
42,86%
|
dr Wota Aldona
|
2,91
|
31,18%
|
WYNIKI ANKIET STUDENTÓW (OCENA NAUCZYCIELA)
zgodnie z procedurą Pr-2 Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia ANS w Nowym Sączu Rok akademicki 2022/2023 – semestr letni;
Cel ankietyzacji:
Poznanie opinii na temat pracy nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia ze studentami na Wydziale Nauk Inżynieryjnych w Nowym Sączu.
Termin przeprowadzenia ankiety:
Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu letniej sesji zaliczeniowej.
Tryb ankietowania:
Ankietyzacja była realizowana w systemie elektronicznym za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat.
Ankieta zawierała pytania dotyczące:
- Komunikatywność na zajęciach planowych i konsultacjach.
- Ocenianie zgodnie z wcześniej ustalonymi wymaganiami.
- Stosunek do studentów.
- Terminowość odbywania zajęć.
- Umiejętność przekazywania wiedzy (jasność, przystępność).
- Umiejętność zainteresowania studenta treściami przedmiotu.
Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 ocena najwyższą.
Podsumowanie wyników:
- Ocena najwyższa - 2,96
- Ocena średnia - 2,79
- Ocena najniższa - 2,10
Liczba nauczycieli
|
Liczba ocen negatywnych
|
Liczba ocen przeciętnych
|
Liczba ocen dobrych
|
Liczba ocen bardzo dobrych
|
61
|
0
|
0
|
2
|
59
|
Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy:
dr inż. Madej Wiesław,
mgr inż. Obrzut Piotr,
mgr inż. Guśtak Lucjan,
mgr inż. Lachowski Piotr,
dr inż. Kądziołka Tomasz,
mgr inż. Smajdor Zbigniew.
Ocena najniższa: 2,10
WYNIKI ANKIET STUDENTÓW (OCENA NAUCZYCIELA)
zgodnie z procedurą Pr-2 Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia ANS w Nowym Sączu Rok akademicki 2022/2023 – semestr zimowy;
Cel ankietyzacji:
Poznanie opinii na temat pracy nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia ze studentami na Wydziale Nauk Inżynieryjnych w Nowym Sączu.
Termin przeprowadzenia ankiety:
Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu zimowej sesji zaliczeniowej.
Tryb ankietowania:
Ankietyzacja była realizowana w systemie elektronicznym za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat.
Ankieta zawierała pytania dotyczące:
- Komunikatywność na zajęciach planowych i konsultacjach.
- Ocenianie zgodnie z wcześniej ustalonymi wymaganiami.
- Stosunek do studentów.
- Terminowość odbywania zajęć.
- Umiejętność przekazywania wiedzy (jasność, przystępność).
- Umiejętność zainteresowania studenta treściami przedmiotu.
Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 ocena najwyższą.
Podsumowanie wyników:
- Ocena najwyższa - 2,98
- Ocena średnia - 2,81,
- Ocena najniższa - 1,96
Liczba nauczycieli
|
Liczba ocen negatywnych
|
Liczba ocen przeciętnych
|
Liczba ocen dobrych
|
Liczba ocen bardzo dobrych
|
61
|
0
|
0
|
3
|
58
|
Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy:
prof. dr hab. inż. Grzegorz Budzik 2,98
dr hab. inż. Józef Ciuła 2,98,
dr Anna Kożuch 2,98,
mgr inż. Tadeusz Kantor 2,97,
mgr inż. Piotr Obrzut 2,97,
mgr inż. Zbigniew Smajdor 2,97,
prof. dr hab. inż. Piotr Cyklis 2,96,
dr inż. Wiesław Madej 2,96,
dr Aldona Wota 2,96.
Ocena najniższa: 1,87
Najwyżej ocenieni nauczyciele akademiccy w Instytucie Technicznym w roku akademickim 2021/2022:
- dr hab. inż. Józef Ciuła
- mgr inż. Zbigniew Smajdor
- dr inż. Wiesław Madej
- dr inż. Edmund Kulawik
- dr inż. Bogumiła Wańczyk
- mgr inż. Dariusz Smolarski
Średnia ocen ankietyzacji w Instytucie Technicznym to 2,76, najwyższa ocena 2,98, ocena najniższa 1,87.
Nazwiska 5 najwyżej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w roku akademickim 2020/2021:
L
p.
|
Nauczyciel
|
Średnia ocena
|
Ocena średnia |
Ocena najniższa |
1
|
Józef Ciuła, dr hab. inż.
|
2,97
|
2,72 |
1,46 |
2
|
Piotr Cyklis, prof. dr hab. inż.
|
2,95
|
3
|
Anna Kochanek, dr inż.
|
2,95
|
4
|
Piotr Obrzut, mgr inż.
|
2,95
|
5
|
Zbigniew Smajdor, mgr inż.
|
2,94
|
Lista 3 najwyżej ocenionych lektorów w IT 2019/2020:
Lp.
|
Nauczyciel
|
Średnia ocena
|
Liczba ankiet do wypełnienia
|
Liczba ankiet wypełnionych
|
Odsetek wypełnionych ankiet
|
1
|
Kucharska Monika, mgr
|
2,94
|
65
|
32
|
49%
|
2
|
Śmiałek Magdalena, mgr
|
2,91
|
146
|
48
|
33%
|
3
|
Duło Marek, mgr
|
2,89
|
148
|
86
|
58%
|
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2019/2020 w Instytucie Technicznym PWSZ
Nazwiska 5 najwyżej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w roku akademickim 2019/2020:
Lp.
|
Nauczyciel
|
Średnia ocena
|
Liczba ankiet do wypełnienia
|
Liczba ankiet wypełnionych
|
Odsetek wypełnionych ankiet
|
1
|
Madej Wiesław, dr
|
2,95
|
389
|
108
|
28%
|
2
|
Opoka Kazimierz, mgr
|
2,94
|
124
|
76
|
61%
|
3
|
Ciuła Józef, dr
|
2,92
|
598
|
219
|
37%
|
4
|
Cyklis Piotr, prof.
|
2,9
|
250
|
101
|
40%
|
5
|
Jurkowski Sławomir, mgr
|
2,89
|
631
|
266
|
42%
|
Lista 3 najwyżej ocenionych lektorów w IT 2019/2020:
Lp.
|
Nauczyciel
|
Średnia ocena
|
Liczba ankiet do wypełnienia
|
Liczba ankiet wypełnionych
|
Odsetek wypełnionych ankiet
|
1
|
Kucharska Monika, mgr
|
2,94
|
65
|
32
|
49%
|
2
|
Śmiałek Magdalena, mgr
|
2,91
|
146
|
48
|
33%
|
3
|
Duło Marek, mgr
|
2,89
|
148
|
86
|
58%
|
Lista 3 najwyżej ocenionych nauczycieli wychowania fizycznego w IT 2019/2020:
Lp.
|
Nauczyciel
|
Średnia ocena
|
Liczba ankiet do wypełnienia
|
Liczba ankiet wypełnionych
|
Odsetek wypełnionych ankiet
|
1
|
Maliszewska Elżbieta, mgr
|
2,91
|
323
|
119
|
37%
|
2
|
Jasielec Janusz, mgr
|
2,77
|
210
|
137
|
65%
|
3
|
Zając Dawid, mgr
|
2,68
|
83
|
49
|
59%
|
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2018/2019 w Instytucie Technicznym PWSZ
Wyniki ankietyzacji zajęć dydaktycznych prowadzonych przez nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w semestrze zimowym i letnim w roku akademickim 2018/2019
Cel ankietyzacji:
Poznanie opinii na temat pracy nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia ze studentami w Instytucie Technicznym PWSZ w Nowym Sączu.
Termin przeprowadzenia ankiety:
Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu zimowej sesji zaliczeniowej.
Tryb ankietowania:
Ankietyzacja była realizowana w systemie elektronicznym za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat.
Ankieta zawierała pytania dotyczące:
- Umiejętności przekazywania wiedzy (jasność, przystępność).
- Umiejętności zainteresowania studenta treściami przedmiotu.
- Komunikatywności na zajęciach planowych i konsultacjach.
- Stosunku do studentów.
- Oceniania zgodnie z wcześniej ustalonymi wymaganiami.
- Terminowości odbywania zajęć.
Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 ocena najwyższą.
Podsumowanie wyników:
- Ocena najwyższa – 3,00
- Ocena średnia – 2,71
- Ocena najniższa – 1,67
Oceniono pracę 90 nauczycieli w Instytucie Technicznym. Liczba osób, które uzyskały ocenę 5,0 z wynikami w przedziale od 2,40 do 3,00 wyniosła 82, natomiast ocenę 4,0 mieszczącą się w przedziale 1,67 – 2,39 liczba osób wyniosła 8.
Wykaz najlepszych ocen ankietyzacji nauczycieli w Instytucie Technicznym przy zachowaniu co najmniej 30% próby badawczej;
- Wynik 2,96 pkt otrzymały 2 osoby
- Wynik 2,95 pkt otrzymała 1 osoba
- Wynik 2,92 otrzymała 1 osoba
- Wynik 2,91 otrzymała 1 osoba
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2017/2018 w Instytucie Technicznym PWSZ
OCENA ZAJĘĆ PROWADZONYCH PRZEZ PRACOWNIKÓW INSTYTUTU TECHNICZNEGO W ROKU AKADEMICKIM 2017/2018
Średnia ocena nauczycieli prowadzących zajęcia w INSTYTUCIE TECHNICZNYM PWSZ w Nowym Sączu w ramach trzech kierunków kształcenia (Informatyka, Mechatronika, Zarządzanie i inżynieria produkcji ) wyniosła najwyższa 3,00, a najniższa 1,48.
Przy badaniu nauczycieli akademickich zastosowano skalę ocen od 0 do 3, gdzie ocena 0 była oceną najniższą, a ocena 3 oceną najwyższą.
Wyniki ankiety dotyczące pięciu najwyżej ocenionych nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia dydaktyczne w INSYTUCIE TECHNICZNYM
L.p.
|
Nauczyciel akademicki
|
Średnia ocena
|
1
|
Prof. dr hab.inż. Kurytnik Igor
|
2,99
|
2
|
Dr inż. Kochanek Anna
|
2,94
|
3
|
Mgr inż. Gustak Lucjan
|
2,93
|
4
|
Mgr inż. Kantor Tadeusz
|
2,88
|
5
|
Dr Grzegorz Litawa
|
2,88
|
Wyniki ankiety dotyczące trzech najwyżej ocenionych lektorów prowadzących zajęcia w INSTYTUCIE TECHNICZNYM
L.p.
|
Nauczyciel akademicki
|
Średnia ocena
|
1
|
Kumkowska – Czyżkiewicz Elżbieta
|
2,91
|
2
|
Gawlik Zofia
|
2,82
|
3
|
Śmiałek Magdalena
|
2,74
|
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017 w Instytucie Technicznym PWSZ
- Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IT: 2,98
- Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IT: 2,79
- Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IT: 2,0
- Najwyższa ocena uzyskana przez lektora IT: 2,97
- Średnia ocena uzyskana przez lektorów IT: 2,75
- Najniższa ocena uzyskana przez lektora IT: 2,26
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2016/2017 w Instytucie Technicznym PWSZ
Wyniki ankietyzacji wykładowcy semestr zimowy 2016/2017
Guśtak Lucjan, mgr inż.
|
2,98
|
Cieślikowski Bogusław, prof. clr hab. inż.
|
2,97
|
Ciuła Józef, dr inż.
|
2,97
|
Wyniki ankietyzacji lektoraty semestr zimowy 2016/2017
Bogacz Dania, mgr
|
2,97
|
Kucharska Monika, mgr
|
2,90
|
Śmiałek Magdalena, mgr
|
2,87
|
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze letnim roku akademickiego 2015/2016 w Instytucie Technicznym PWSZ
Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2015/2016 w Instytucie Technicznym PWSZ
(Ocena prowadzona jest w skali od 0 do 3 punktów na podstawie ankiet studentów, zgromadzonych za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat z poszanowaniem zasady anonimowości i poufności. Zebrane opinie i oceny przyczyniają się do poprawy jakości kształcenia w Instytucie Technicznym oraz stanowią istotny element oceny pracy nauczycieli akademickich oraz samooceny każdego z kierunków prowadzonego w Instytucie Technicznym).
Podsumowanie wyników dla kierunku MECHATRONIKA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 48
Odsetek wypełnionych ankiet: 52%
Średnia ocena: 2,69
Najwyższa ocena: 2,95
Najniższa: 2,18
Podsumowanie wyników dla kierunku INFORMATYKA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 25
Odsetek wypełnionych ankiet: 66%
Średnia ocena: 2,57
Najwyższa ocena: 2,88
Najniższa: 1,6
Podsumowanie wyników dla kierunku ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI I i II STOPNIA:
Liczba ocenionych nauczycieli akademickich: 63
Odsetek wypełnionych ankiet: 61%
Średnia ocena: 2,67
Najwyższa ocena: 2,99
Najniższa: 1,94
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2014/2015
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Zarządzanie i inżynieria produkcji, I i II stopień
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
Biel Anna, lek. m
|
3,00
|
2
|
prof. dr hab. inż. Karpiński Mikołaj
|
3,00
|
3
|
mgr inż. Jurkowski Sławomir
|
3,00
|
4
|
dr inż. Kochanek Anna
|
2,98
|
5
|
prof. dr hab. inż. Bogdan Fijałkowski
|
2.97
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,99
- ocena średnia: 2,63
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 52%
Informatyka
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
dr hab. Jabłoński Zenon
|
3,00
|
2
|
mgr Maliszewska Elżbieta
|
3,00
|
3
|
dr inż. Batko Bogdan
|
2,95
|
4
|
mgr Kożuch Anna
|
2,87
|
5
|
mgr Litawa Grzegorz
|
2,83
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,89
- ocena średnia: 2,54
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 50%
Mechatronika
LP
|
prowadzący
|
Wynik ankiety
|
1
|
mgr Kucharska Monika
|
3,00
|
2
|
Biel Anna, lek. m
|
3,00
|
3
|
mgr Chyla Jadwiga
|
2,95
|
4
|
dr inż. Janisz Karina
|
2,94
|
5
|
mgr inż. Wójcik Józef
|
2,93
|
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 0,97
- ocena średnia: 2,73
- ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 42%
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2014/2015
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,66
- ocena średnia: 2,62
- ocena najwyższa: 3,00
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,14
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,98
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 1,67
- ocena średnia: 2,70
- ocena najwyższa: 3,00
Wyniki ankietyzacji – za semestr letni 2013/2014 (nauczyciele akademiccy IT)
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2013/2014 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej. Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średni wynik oceny studenckiej pracowników Instytutu: 2,61
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 2,17
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,91
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 2,05
- ocena średnia: 2,60
- ocena najwyższa: 2,92
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,15
- ocena średnia: 2,71
- ocena najwyższa: 2,91
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,68
- ocena średnia: 2,64
- ocena najwyższa: 2,95
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2012/2013 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej.
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średni wynik oceny studenckiej pracowników Instytutu: 2,63.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I :
- ocena najniższa: 2,22
- ocena średnia: 2,66
- ocena najwyższa: 2,99
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,88
- ocena średnia: 2,58
- ocena najwyższa: 3,0
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,3
- ocena średnia: 2,7
- ocena najwyższa: 2,96
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 2,38
- ocena średnia: 2,69
- ocena najwyższa: 2,95
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia.
Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2012/2013 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej i zakończono 28.02.2013 r. Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średnia frekwencja wyniosła 70,1 %.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
- ocena najniższa: 1,55
- ocena średnia: 2,54
- ocena najwyższa: 3
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
- ocena najniższa: 1,52
- ocena średnia: 2,48
- ocena najwyższa: 2,86
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
- ocena najniższa: 1,96
- ocena średnia: 2,59
- ocena najwyższa: 2,89
- Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
- ocena najniższa: 2,18
- ocena średnia: 2,56
- ocena najwyższa: 3
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2011/2012
Szanowni Studenci,
Dziękuję za wypełnienie ankiet dotyczących zajęć realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2011/2012. Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań.
Proces ankietyzacji zakończono 15.11.2012 r.
Średnia frekwencja na poszczególnych kierunkach studiów wyniosła:
Mechatronika stacjonarne: 63,85 %Mechatronika niestacjonarne: 26,07 %Zarządzanie i inżynieria produkcji, stacjonarne: 65,83 %Zarządzanie i inżynieria produkcji, niestacjonarne: 42,01 %Informatyka, stacjonarne: 52,88 %Informatyka, niestacjonarne: 49,80 %
Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Mechatronika
Zarządzanie i inżynieria produkcji
Informatyka
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wobec zgłoszonych przez Państwo uwag i zastrzeżeń podjęto działania naprawcze: rozmowy wyjaśniające, dodatkowe hospitacje zajęć, opracowanie szczegółowych konspektów zajęć, korekta metod dydaktycznych.
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2011/2012
Ankiety miały charakter anonimowy. Proces ankietyzacji zakończono 11.04.2012 r. Średnia frekwencja udziału w ankietyzacji studentów Instytutu Technicznego wyniosła 62%. Średnia ocena pracowników podlegających ankietyzacji wyniosła 4,45; najwyższa 4,93, a najniższa 3,01.
Najwyżej ocenili Państwo nauczycieli akademickich (kolejność alfabetyczna): mgr inż. Wojciech Chronowski, dr inż. Karina Janisz, dr Zenon Jabłoński, mgr inż. Jacek Kaleta, dr hab. inż. Stanisław Pytel, prof. PWSZ.
Raport z analizy ankiet dot. badania jakości obsługi administracyjnej studentów w roku akademickim 2019/2020
Raport Sekretariat
Raport z badania opinii o pracy sekretariatu przeprowadzony w semestrze zimowym 2016/2017 w Instytucie Technicznym
Raport Sekretariat
Raport z badania opinii o pracy Rektoratu przeprowadzony w semestrze zimowym 2016/2017 w Instytucie Technicznym
Raport Rektorat