• Przejdź do menu
  • Przejdź do treści
Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
  • BIP
  • Poczta ANS
  • Poczta PWSZ
  • Erasmus+
  • ANS
  • Oferta edukacyjna
  • Newsletter
  • Mapa strony
  • Kontakt

ANS

Menu
  • Wydział
    • O wydziale
      • Historia
      • Aktualności
      • Wydarzenia
      • Media o nas
      • Baza
      • Koła naukowe
      • Filmy o wydziale
      • Kontakt
    • Organizacja
      • Rada Wydziału
      • Władze
      • Katedry
      • Pracownicy
      • Dziekanat
      • Wytyczne organizacyjne
  • Rekrutacja
    • Zasady rekrutacji
  • Kierunki studiów
    • Studia I stopnia
      • Filologia angielska
      • Lingwistyka dla biznesu
      • Filologia niemiecka
    • Studia II stopnia
      • Lingwistyka praktyczna
      • Filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym
  • Tok studiów
    • Program kształcenia
      • Plany studiów
      • Efekty uczenia się
      • Poziomy biegłości językowej wg ESOKJ
    • Dla studenta
      • Podział na grupy
      • Harmonogramy
      • Konsultacje
      • Dyplomowanie
      • Praktyki zawodowe
      • Druki do pobrania
      • Świadczenia dla studentów
      • Akademickie Biuro Karier
      • Erasmus
      • Kalendarz akademicki
    • Dla pracownika
      • Druki do pobrania
      • Formularze
    • Aplikacje
      • Wirtualny Dziekanat
      • System antyplagiatowy
      • eSOS
      • Portal Edukacyjny (Moodle)
      • Portal Edukacyjny
      • Poczta ANS
    • Jakość kształcenia
      • Ramy kwalifikacji
      • Wewnętrzne akty prawne
      • USZJK
      • Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia
      • Zespoły programowe
      • Ankietyzacja
      • Akredytacja
      • Plany poprawy jakości kształcenia
  • Współpraca
    • Naukowa
      • Konferencje
      • Wydawnictwo
      • Koła naukowe
    • Z otoczeniem społeczno-gospodarczym
      • Dzień Otwarty
      • Konkurs DUET
      • Konkurs recytacji
      • Konkurs piosenki
    • Partnerzy
      • Współpraca
      • Uniwersytet Trzeciego Wieku
      • Działalność charytatywna
  • Publikacje
    • Repozytorium Instytucjonalne WH
    • Katalog zbiorów
    • Informacje dodatkowe
  • Oferta badawcza
  • Oferta edukacyjna
  • Logowanie
  • Wydział
    • O wydziale
      • Historia
      • Aktualności
      • Wydarzenia
      • Media o nas
      • Baza
      • Koła naukowe
      • Filmy o wydziale
      • Kontakt
    • Organizacja
      • Rada Wydziału
      • Władze
      • Katedry
      • Pracownicy
      • Dziekanat
      • Wytyczne organizacyjne
  • Rekrutacja
    • Zasady rekrutacji
  • Kierunki studiów
    • Studia I stopnia
      • Filologia angielska
      • Lingwistyka dla biznesu
      • Filologia niemiecka
    • Studia II stopnia
      • Lingwistyka praktyczna
      • Filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym
  • Tok studiów
    • Program kształcenia
      • Plany studiów
      • Efekty uczenia się
      • Poziomy biegłości językowej wg ESOKJ
    • Dla studenta
      • Podział na grupy
      • Harmonogramy
      • Konsultacje
      • Dyplomowanie
      • Praktyki zawodowe
      • Druki do pobrania
      • Świadczenia dla studentów
      • Akademickie Biuro Karier
      • Erasmus
      • Kalendarz akademicki
    • Dla pracownika
      • Druki do pobrania
      • Formularze
    • Aplikacje
      • Wirtualny Dziekanat
      • System antyplagiatowy
      • eSOS
      • Portal Edukacyjny (Moodle)
      • Portal Edukacyjny
      • Poczta ANS
    • Jakość kształcenia
      • Ramy kwalifikacji
      • Wewnętrzne akty prawne
      • USZJK
      • Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia
      • Zespoły programowe
      • Ankietyzacja
      • Akredytacja
      • Plany poprawy jakości kształcenia
  • Współpraca
    • Naukowa
      • Konferencje
      • Wydawnictwo
      • Koła naukowe
    • Z otoczeniem społeczno-gospodarczym
      • Dzień Otwarty
      • Konkurs DUET
      • Konkurs recytacji
      • Konkurs piosenki
    • Partnerzy
      • Współpraca
      • Uniwersytet Trzeciego Wieku
      • Działalność charytatywna
  • Publikacje
    • Repozytorium Instytucjonalne WH
    • Katalog zbiorów
    • Informacje dodatkowe
  • Oferta badawcza
  • Oferta edukacyjna
  • Logowanie

Ścieżka powrotu

  • Jesteś tutaj:  
  • ANS
  • Wydział Nauk Humanistycznych
  • Tok studiów
  • Jakość kształcenia
  • Ankietyzacja
  • Drukuj

Ankietyzacja

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2023/2024 - WYKŁADOWCY

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2023/2024 - WYKŁADOWCY

 

Lp. Nauczyciel Średnia ocena
1 Kurzeja Katarzyna, mgr 2,94
2 Wierzbicka Mariola, prof. dr hab. 2,93
3 Ziętala Grzegorz, dr 2,92
4 Chełminiak Ewa, mgr 2,92
5 Giza Jarosław, dr 2,91

Średnia ocen w Wydziale: 2,68

 

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2022/2023 - WYKŁADOWCY

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2022/2023 - WYKŁADOWCY

 

Lp. Nauczyciel Średnia ocena
1 Połomska Monika, mgr 2,99
2 Wielosz Sebastian, mgr 2,98
3 Kurzeja Katarzyna, mgr 2,96
4 Wierzbicka Mariola, prof. dr hab. 2,93
5 Kaufman Barbara, mgr 2,92

Ocena średnia w Wydziale: 2,67

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2021/2022 - WYKŁADOWCY

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2021/2022 - WYKŁADOWCY

 

Lp. Nauczyciel Średnia ocena
1 Wielosz Sebastian, mgr 2,97
2 Połomska Monika, mgr 2,97
3 Madej-Cetnarowska Monika, dr 2,96
4 Jaśkowska Teresa, mgr 2,95
5 Kaufman Barbara, mgr 2,94

Ocena średnia w Instytucie: 2,71

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2021/2022 - ADMINISTRACJA

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2021/2022 - ADMINISTRACJA

Jakość obsługi administracyjnej studentów

  • Dostępność studentów do informacji można ocenić jako bardzo dobrą. Wszelkie wymagane informacje są opublikowane na stronie zarówno instytutu (obecnie wydziału), jak i na ogólnej stronie uczelni.
  • Dodatkowo dostępnych jest kilka innych kanałów dystrybucji bieżących informacji, które znacznie usprawniły w ostatnim czasie ich przepływ.

W badaniu opinii o pracy Sekretariatu IJO i Rektoratu udział wzięło 53 studentów. Wynika z niego, że w bieżących sprawach studenci przede wszystkim kontaktują się z pracownikami Sekretariatu. Z pracownikami Rektoratu zdecydowana większość, bo aż 31 osób, nigdy nie kontaktowała się. Najwięcej osób kontaktowało się z Działem Spraw Studenckich (18 osób) i zaledwie 4 osoby z Biurem Karier.

  • Oceniając uprzejmość i życzliwość pracowników Sekretariatu najwięcej studentów (25 osób) oceniło ją jako przeciętną, zaś pracowników Rektoratu – zdecydowana większość (13 osób) ocenia ją bardzo dobrze, a 11 osób – dobrze. 11 osób wyraziło zastrzeżenia wobec poziomu uprzejmości pracowników Sekretariatu.
  • W zakresie rzetelności przekazywanych informacji najwięcej osób wystawiło ocenę dobrą pracownikom Sekretariatu (22 osoby) i bardzo dobrą – pracownikom Rektoratu (16 osób).
  • Poziom komunikatywności pracowników Sekretariatu 28 osób oceniło jako przeciętny, 13 – jako dobry i 11 – jako bardzo dobry. Według 13 osób pracownicy Rektoratu wykazują się bardzo dobrą komunikatywnością, a według 12 osób – dobrą.
  • W zakresie terminowości załatwiania spraw najwięcej osób wystawiło pracownikom Sekretariatu ocenę dobrą (20 osób), a pracownikom Rektoratu – ocenę bardzo dobrą (14 osób).
  • Identyczna sytuacja dotyczy kompetencji: najwięcej osób wystawiło ocenę dobrą pracownikom Sekretariatu (20 osób) i bardzo dobrą pracownikom Rektoratu (19 osób).
  • Zdecydowanej większości studentów odpowiadają godziny pracy Sekretariatu (46 osób) i Rektoratu (52 osoby).
  • Również według zdecydowanej większości studentów informacje są przekazywane na czas, zarówno przez pracowników Sekretariatu (43 osoby), jak i Rektoratu (52 osoby). Kilka osób miało tylko zastrzeżenia co do późnego informowania studentów o odwołanych zajęciach, co nie do końca leży w zakresie kompetencji Sekretariatu, a raczej nauczycieli.
  • Uwagi dotyczyły również późnego terminu ustalania i publikowania harmonogramu zajęć przez pracowników Sekretariatu, co też nie jest do końca zasadne, gdyż harmonogram nie jest układany przez pracowników Sekretariatu.

Wyniki badania pokazują zatem, że w większości studenci są zadowoleni z obsługi administracyjnej, dlatego nie wydaje się zasadnym podejmowanie w tym obszarze jakichś szczególnych działań. Zwłaszcza, że w ostatnim czasie dyrekcja podjęła decyzję o zatrudnieniu dodatkowej osoby, co znacznie usprawniło obsługę administracyjną studentów i nauczycieli.

 

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2020/2021 - WYKŁADOWCY

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2020/2021 - WYKŁADOWCY

 

Lp. Nauczyciel Średnia ocena
1 Wielosz Sebastian, mgr 2,97
2 Ziętala Grzegorz, dr 2,96
3 Połomski Tomasz, dr 2,91
4 Kaufman Barbara, mgr 2,91
5 Madej-Cetnarowska Monika, dr 2,89

Ocena średnia w Instytucie: 2,77
Ocena najniższa w Instytucie: 2,21

 

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2019/2020 - WYKŁADOWCY

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2019/2020 - WYKŁADOWCY

 2019 2020 wyniki ankiet nauczycieli ijo

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2019/2020 - ADMINISTRACJA

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2019/2020 - ADMINISTRACJA

Jakość obsługi administracyjnej studentów

  • IKdsJK oceniła dostępność studentów do informacji. Na stronie internetowej instytutu znajdują się wszystkie wymagane informacje. Informacje dotyczące zmian w harmonogramach zajęć były przekazywane studentom z odpowiednim wyprzedzeniem.
  • Przeprowadzono badania dotyczące oceny obsługi administracyjnej w IJO. Dyrekcja przeprowadziła rozmowę z pracownikami administracji. Wyniki ewaluacji wypadły bardzo korzystnie, bowiem 69,5% ankietowanych studentów zadowolonych jest z godzin pracy sekretariatu, około 79% uważa, że informacje przekazywane są na czas.
  • Wysoko zostały również ocenione kompetencje i inne wartości opisujące jakość obsługi. Jedynie uprzejmość i życzliwość była oceniona niżej.
  • Przedstawiono wnioski dotyczące godzin obsługi studentów w sekretariacie.
  • Trudnym do rozwiązania problemem jest odpowiednio wczesne informowanie studentów o nieobecności wykładowców (dotyczy sytuacji kiedy zwolnienie lekarskie zgłaszane jest w tym samym dniu).

 

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2018/2019 - WYKŁADOWCY

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2018/2019 - WYKŁADOWCY

Najwyżej ocenieni nauczyciele IJO w roku akademickim 2018/19

Imię i nazwisko Średnia ocena Liczba wypełnionych ankiet Odsetek wypełnionych ankiet Zakład
mgr Monika Kucharska 2,98 62 53% ZJA
mgr Barbara Kaufman 2,97 17 33% ZJR
prof. Mariola Wierzbicka 2,97 22 59% ZJN
dr Jarosław Giza 2,96 130 42% ZJA
mgr Jolanta Grygiel 2,96 153 35% ZJA

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 2,98
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,78
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 2,51
(ocena maksymalna - 3,0)


Najwyżej ocenieni lektorzy w roku akademickim 2018/19

Imię i nazwisko Średnia ocena Liczba wypełnionych ankiet
mgr Mirek-Krause Małgorzata 2,96 12
mgr Katarzyna Kurzeja 2,94 95
mgr Monika Kucharska 2,92 160
mgr Gawlik Zofia 2,90 143
mgr Tokarz Piotr 2,88 39

Najwyższa ocena uzyskana przez lektora: 2,96
Średnia ocena uzyskana przez lektora: 2,72
Najniższa ocena uzyskana przez lektora: 2,06
(ocena maksymalna - 3,0)

 

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2018/2019 - ADMINISTRACJA

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2018/2019 - ADMINISTRACJA

Ankietyzacja studentów w sprawie obsługi administracyjnej w PWSZ została przeprowadzona w marcu 2019 roku w formie papierowej. Uzyskano 120 wypełnionych ankiet, przy czym część ankietowanych nie udzieliła odpowiedzi na wszystkie postawione w ankiecie pytania.

Poniżej znajduje się podsumowanie wyników ankiety.

 

CZĘŚĆ I. BADANIE OPINII O PRACY SEKRETARIATU IJO.

 

1. Częstotliwość kontaktów z pracownikami sekretariatu

Tylko 1 osoba z ankietowanych w ogóle nie kontaktowała się z pracownikami sekretariatu w tym okresie.

Około 37% kontaktowało się częściej niż 6 razy.

Największa liczba ankietowanych, około 62%, kontaktowała się od 1 do 5 razy.

 

2. Jakość obsługi w IJO (przy najwyższej ocenie 3):

1) Uprzejmość i życzliwość: ocena średnia – 1,7

2) Rzetelność informacji: ocena średnia – 2,0

3) Komunikatywność: ocena średnia – 2,0

4) Terminowość: ocena średnia – 2,1

5) Kompetencje: ocena średnia – 2,2

 

3. Godziny otwarcia sekretariatu.

Około 69,5% ankietowanych odpowiedziało, że sekretariat jest otwarty w odpowiednich godzinach.

Około 30,5% stwierdziło, że nie, podając propozycje dodatkowych terminów.

Oznacza to, że około 1/3 studentów chciałaby zmienić godziny otwarcia sekretariatu IJO.

 

4. Przekazywanie informacji z sekretariatu na czas.

Około 78,4% ankietowanych odpowiedziało, że sekretariat przekazuje informacje na czas.

Około 21,6% stwierdziło, że nie, motywując to przykładami.

 

CZĘŚĆ II. BADANIE OPINII O PRACY REKTORATU.

 

1. Częstotliwość kontaktów z pracownikami Rektoratu

Największa liczba ankietowanych, około 45%, w ogóle nie kontaktowała się z pracownikami rektoratu w tym okresie.

Około 37,5% kontaktowało się od 1 do 5 razy.

Około 17,5% kontaktowało się częściej niż 6 razy.

 

2. Działy Rektoratu odwiedzane przez studentów.

69,5% ankietowanych, którzy kontaktowali się z Rektoratem, odwiedziło Dział Spraw Studenckich;

6,5% odwiedziło Dział Rozwoju;

23% Biuro Karier;

1% złożyło wizytę w innych działach (Erasmus).

 

3. Jakość obsługi w Rektoracie (przy najwyższej ocenie 3):

1) Uprzejmość i życzliwość: ocena średnia – 2,7

2) Rzetelność informacji: ocena średnia – 2,7

3) Komunikatywność: ocena średnia – 2,8

4) Terminowość: ocena średnia – 2,7

5) Kompetencje: ocena średnia – 2,8

 

4. Godziny otwarcia Rektoratu.

Około 96% ankietowanych uznało, że Rektorat jest otwarty w odpowiednich godzinach. Około 4% stwierdziło, że nie.

 

5. Przekazywanie informacji z Rektoratu na czas.

Około 99% ankietowanych uważa, że Rektorat przekazuje informacje na czas. Około 1% stwierdza, że nie.

Komentarze na temat jakości obsługi w IJO i w Rektoracie dotyczyły głównie godzin otwarcia sekretariatów.

 

Informacja zwrotna dyrekcji IJO z przeprowadzonej ankietyzacji na temat obsługi administracyjnej

 

Należy podkreślić, iż wyniki ewaluacji wypadły bardzo korzystnie, bowiem 69,5 % ankietowanych studentów zadowolona jest z godzin pracy sekretariatu, około 79% uważa, że informacje przekazywane są na czas. Wysoko zostały również ocenione kompetencje i inne wartości opisujące jakość obsługi. Jedynie w punkcie 1. Uprzejmość i życzliwość uzyskano 1,7, co jest kwestią sugestywną. Z obserwacji wynika, iż pracownicy sekretariatu są zawsze życzliwi, a także bardzo rzeczowi i konkretni, co w opinii nielicznych studentów może być odebrane jako forma zbyt oschła.

Podczas rozmowy uzgodniono, iż należy przychylić się do prośby 30% studentów, sugerujących korzystniejszą dla nich zmianę w godzinach pracy sekretariatu. 26 osób sugeruje godziny otwarcia pn-pt 9.00-14.00, zamiast do tej pory obowiązujących pn-cz 10.00-14.00.

Po wspólnych uzgodnieniach, ze względu na ogrom pracy administracyjnej nie możemy uwzględnić uwag tej nielicznej grupy studentów, aby sekretariat był otwarty dla studentów również w piątek.

Ustaliliśmy również, że pracownicy sekretariatu nie mogą nic więcej zrobić w kwestii wcześniejszego informowania o nieobecności wykładowców, w sytuacji kiedy zwolnienie lekarskie zgłaszane jest w tym samym dniu, bowiem choroba często jest nieprzewidywalna i rozpoznana w danym dniu, tuż przed zajęciami. Pracownicy czy też członkowie ich rodzin mają prawo chorować i nie mogą odczuwać dyskomfortu z powodu nieobecności w miejscu pracy.

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2017/2018

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2017/2018

Najwyżej ocenieni nauczyciele IJO w roku akademickim 2017/2018:

ZJA mgr Jolanta Grygiel - średnia ocena 2,91 (liczba wypełnionych ankiet 278)
ZJN prof. Mariola Wierzbicka - średnia ocena 2,91 (liczba wypełnionych ankiet 74)
ZJR mgr Piotr Tokarz - - średnia ocena 3,00 (liczba wypełnionych ankiet 9)

Najwyżej ocenieni lektorzy w roku akademickim 2017/2018:

mgr Katarzyna Kurzeja - średnia ocena 2,93 (liczba wypełnionych ankiet 148)
mgr Elżbieta Kumkowska-Czyżykiewicz - średnia ocena 2,90 (liczba wypełnionych ankiet 241)
mgr Monika Kucharska - średnia ocena 2,85 (liczba wypełnionych ankiet 68)

Max: 3.0

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 3,00
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,73
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 1,87

Wyniki ankietyzacji za semestr letni 2016/2017

Wyniki ankietyzacji za semestr letni 2016/2017

Najwyżej ocenieni nauczyciele IJO / semestr letni 2016/2017:

ZJA mgr Joanna Loesch
ZJN mgr Lucyna Kądziołka
ZJR dr Grzegorz Ziętala
ZPNJO mgr Magdalena Śmiałek

Max: 3.0

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 3,00
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,76
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 2,20

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2016/2017 - ADMINISTRACJA

Wyniki ankietyzacji za rok akademicki 2016/2017 - ADMINISTRACJA

Ankietyzacja studentów w sprawie obsługi administracyjnej została przeprowadzona w grudniu 2016 roku w formie papierowej. Uzyskano 146 wypełnionych ankiet, przy czym część ankietowanych nie udzieliła odpowiedzi na wszystkie postawione w ankiecie pytania.

Poniżej znajduje się podsumowanie wyników ankiety.

 

CZĘŚĆ I. BADANIE OPINII O PRACY SEKRETARIATU IJO.

 1. Częstotliwość kontaktów z pracownikami sekretariatu
Około 3% ankietowanych w ogóle nie kontaktowało się z pracownikami sekretariatu w tym okresie.
Około 17% kontaktowało się częściej niż 6 razy.
Największa liczba ankietowanych, około 79 %, kontaktowała się od 1 do 5 razy.

 2. Jakość obsługi w IJO (przy najwyższej ocenie 3):
1) Uprzejmość i życzliwość: ocena średnia – 1,5
2) Rzetelność informacji: ocena średnia – 2,0
3) Komunikatywność: ocena średnia – 1,8
4) Terminowość: ocena średnia – 2,2
5) Kompetencje: ocena średnia – 2,2

3. Godziny otwarcia sekretariatu.
Około 81% ankietowanych odpowiedziało, że sekretariat jest otwarty w odpowiednich godzinach.
Około 19% stwierdziło, że nie, podając propozycje dodatkowych terminów

4. Przekazywanie informacji z sekretariatu na czas.
Około 86% ankietowanych odpowiedziało, że sekretariat przekazuje informacje na czas. Około 14% stwierdziło, że nie, motywując to przykładami.

 

CZĘŚĆ II. BADANIE OPINII O PRACY REKTORATU.

1. Częstotliwość kontaktów z pracownikami Rektoratu
Największa liczba ankietowanych, około 53%, w ogóle nie kontaktowała się z pracownikami rektoratu w tym okresie.
Około 44% kontaktowało się od 1 do 5 razy. Około 2% kontaktowało się częściej niż 6 razy.

2. Działy Rektoratu odwiedzane przez studentów.
92% ankietowanych, którzy kontaktowali się z Rektoratem, odwiedziło Dział Spraw Studenckich;
1% odwiedziło Dział Rozwoju;
3% Biuro Karier;
4% złożyło wizytę w innych działach (np. „socjalny' czy „finanse”).

3. Jakość obsługi w Rektoracie (przy najwyższej ocenie 3):
1) Uprzejmość i życzliwość: ocena średnia – 2,5
2) Rzetelność informacji: ocena średnia – 2,7
3) Komunikatywność: ocena średnia – 2,7
4) Terminowość: ocena średnia – 2,7
5) Kompetencje: ocena średnia – 2,7

4. Godziny otwarcia Rektoratu.
Około 99% ankietowanych uznało, że Rektorat jest otwarty w odpowiednich godzinach. Około 1% stwierdziło, że nie.

5. Przekazywanie informacji z Rektoratu na czas.
Około 98% ankietowanych uważa, że Rektorat przekazuje informacje na czas. Około 2% stwierdza, że nie.

53 ankietowanych (około 36%) zawarło w swoich ankietach komentarze na temat jakości obsługi w IJO i w Rektoracie.

 

Wyniki ankietyzacji za semestr letni 2015-2016

Wyniki ankietyzacji za semestr letni 2015-2016

Najwyżej ocenieni nauczyciele IJO / semestr letni 2015/2016:

ZJA mgr Jadwiga Rysiewicz
ZJN dr Krzysztof Nycz
ZJR dr Grzegorz Ziętala
ZPNJO mgr Katarzyna Kurzeja
IJO – gościnnie mgr Beata Kudyba

Max: 3.0

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 3,00
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,71
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 1,86

Najwyższa ocena uzyskana przez lektora IJO: 3,00
Średnia ocena uzyskana przez lektorów IJO: 2,76
Najniższa ocena uzyskana przez lektora IJO: 2,51

Wyniki ankietyzacji za semestr zimowy 2015-2016

Wyniki ankietyzacji za semestr zimowy 2015-2016

Najwyżej ocenieni nauczyciele IJO:

  • ZJA: Loesch Joanna, mgr
  • ZJN: Wierzbicka Mariola, prof.
  • ZJR: Kaufman Barbara, mgr
  • ZPNJO: Kurzeja Katarzyna, mgr

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 3,00
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,70
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 1,54

Najwyższa ocena uzyskana przez lektora IJO: 2,97
Średnia ocena uzyskana przez lektorów IJO: 2,75
Najniższa ocena uzyskana przez lektora IJO: 2,50

Wyniki ankietyzacji za semestr letni 2014-2015

Wyniki ankietyzacji za semestr letni 2014-2015

Najwyżej ocenieni nauczyciele IJO:

  • ZJA: Biedrzyńska Anna, dr; Grygiel Jolanta, mgr; Rysiewicz Jadwiga, mgr
  • ZJN: Wierzbicka Mariola, prof.; Jaśkiewicz Grzegorz, dr; Nycz Krzysztof, dr
  • ZJR: Kaufman Barbara, mgr
  • ZPNJO: Kurzeja Katarzyna, mgr
  • IJO – gościnnie: Janisz Andrzej, mgr; Kudyba Wojciech, dr

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 3,00
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,73
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 1,93

Najwyższa ocena uzyskana przez lektora IJO: 2,95
Średnia ocena uzyskana przez lektorów IJO: 2,75
Najniższa ocena uzyskana przez lektora IJO: 2,15

Wyniki ankiety studenckiej - semestr zimowy 2014-2015

Wyniki ankiety studenckiej - semestr zimowy 2014-2015

Najwyżej ocenieni nauczyciele IJO:

  • ZJA: mgr Karina Grabowska
  • ZJN: dr Grzegorz Jaśkiewicz
  • ZJR: dr. hab Krystyna Pietrzycka-Bohosiewicz, prof. PWSZ
  • ZPNJO: mgr Katarzyna Kurzeja
  • IJO – gościnnie: dr hab. Wojciech Kudyba, prof. PWSZ

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 2,97
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,70
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 1,70

Najwyższa ocena uzyskana przez lektora IJO: 2,99
Średnia ocena uzyskana przez lektorów IJO: 2,78
Najniższa ocena uzyskana przez lektora IJO: 2,51

Wyniki ankiety za semestr letni roku akademickiego 2013-2014

Wyniki ankiety za semestr letni roku akademickiego 2013-2014

Trzej najwyżej ocenieni nauczyciele w Zakładach ZJA, ZJN, ZJR:

  1. Kaufman Barbara, mgr 3,00
  2. Madej - Cetnarowska Monika, dr 3,00
  3. Chełminiak Ewa, mgr 2,97

Lektorzy:

  1. Serafin Barbara, mgr 2,99
  2. Ignaczak Małgorzata, mgr 2,98
  3. Kurzeja Katarzyna, mgr 2,98

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 3,00 bardzo dobra
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,66 bardzo dobra
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 1,01 przeciętna

Wyniki ankietyzacji - semestr zimowy 2013-2014

Wyniki ankietyzacji - semestr zimowy 2013-2014

Trzej najwyżej ocenieni nauczyciele w Zakładach Języka Angielskiego, Niemieckiego i Rosyjskiego:

Nauczyciele IJO:

  1. Chełminiak Ewa, mgr 2,99
  2. Madej - Cetnarowska Monika, dr 2,95
  3. Kaufman Barbara, mgr 2,94
    Ligęza Paweł, mgr 2,94
    Rysiewicz Jadwiga, mgr 2,94

Lektorzy:

  1. Kurzeja Katarzyna, mgr 2,95
  2. Serafin Barbara, mgr 2,95
  3. Kucharska Monika, mgr 2,94

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 2,99
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,69
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 2,09

Wyniki ankietyzacji - semestr letni roku akademickiego 2012-2013

Wyniki ankietyzacji - semestr letni roku akademickiego 2012-2013

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 3,00
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,72
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 1,71

Trzej najwyżej ocenieni nauczyciele akacemiccy:

  1. mgr Barbara Kaufman 3,00
  2. mgr Magdalena Śmiałek 3,00
  3. mgr Joanna Loesch 2,96
Wyniki ankietyzacji studentów - semestr zimowy roku akademickiego 2012-2013

Wyniki ankietyzacji studentów - semestr zimowy roku akademickiego 2012-2013

Najwyższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 3,00
Średnia ocena uzyskana przez nauczycieli IJO: 2,70
Najniższa ocena uzyskana przez nauczyciela IJO: 1,80

Najlepiej ocenieni wykładowcy:

  • W Zakładzie Praktycznej Nauki Języków Obcych
    • mgr K. Kurzeja
    • mgr B. Serafin
  • W Zakładach Języka Agielskiego, Języka Niemieckiego i Języka Rosyjskiego:
    • dr Anna Biedrzyńska
    • mgr Joanna Loesch
Odsłony: 14319

Menu

  • ANS
  • Start
  • Kontakt
  • Mapa strony
  • Logowanie

Stopka

  • Facebook
  • X
  • Pinterest
  • YouTube
  • Instagram
  • Linkedin

Kontakt

Akademia Nauk Stosowanych
w Nowym Sączu
Wydział Nauk Humanistycznych

 

ul. Kochanowskiego 44
33-300 Nowy Sącz

 

tel. +48 18 547-56-08
tel. +48 18 441-45-72 (tel. rekrutacyjny)
e-mail: wh@ans-ns.edu.pl

  • © 1998 - 2025
  • Wykonanie: sm32 STUDIO