• Przejdź do menu
  • Przejdź do treści
Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji
  • BIP
  • Poczta ANS
  • Poczta PWSZ
  • Erasmus+
  • ANS
  • Oferta edukacyjna
  • Newsletter
  • Mapa strony
  • Kontakt

ANS

Menu

PWSZ - Menu

  • Start
  • Uczelnia
    • O Uczelni
      • Komunikaty
      • Jubileusz 25-lecia Uczelni
        • Patronat honorowy
        • Komitet honorowy
        • Komisja programowa
        • Komisja organizacyjna
        • Komisja redakcyjna
        • Program ramowy
        • Program szczegółowy
      • Historia
      • Aktualności
      • Wydarzenia
      • Władze
      • Senat
      • Rada Uczelni
      • Strategia
      • Baza
        • Biblioteka
        • Dom Studenta
        • Kampus Dydaktyczno-Sportowy
      • Film o Uczelni
      • Współpraca
      • Wyróżnienia
      • Zintegrowana Polityka Bezpieczeństwa
      • Wybory
      • Jubileusz 20-lecia Uczelni
        • Komitet honorowy
        • Rada programowa
        • Komitet organizacyjny
        • Komitet redakcyjny
        • Program ramowy
        • Program szczegółowy
        • Publikacje zwarte
        • Publikacje medialne
        • Listy gratulacyjne
        • Wydarzenia naukowe
        • Wydarzenia kulturalno-artystyczne
        • Galeria
      • Konstytucja dla Nauki w PWSZ
    • Wydziały
      • Wydział Nauk Ekonomicznych
      • Wydział Nauk Humanistycznych
      • Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie
      • Wydział Nauk Społecznych i Sztuki
      • Wydział Nauk Inżynieryjnych
      • Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu
    • Biblioteka
      • O Bibliotece
      • Ogłoszenia
      • Regulamin biblioteki
      • Rada biblioteczna
      • Spotkania kulturalno-artystyczne
      • Szkolenie biblioteczne
      • Bazy danych
      • IBUK LIBRA
      • E-booki
      • Prenumerata czasopism
      • Zasoby Open Access
      • Katalog zbiorów
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
      • Informacje dla naukowców
      • Repozytorium Instytucjonalne
    • Wydawnictwo Naukowe
    • Dom Studenta
    • Akademickie Biuro Karier
      • O ABK
      • Oferty pracy/staże praktyk
      • Poradnik
      • Konsultacje
      • Dla Absolwentów
      • Dla pracodawcy
      • Kontakt
      • Usługi doradcze
    • Kampus Dydaktyczno-Sportowy
      • Pływalnia
      • Siłownia
      • Korty tenisowe
      • Hala treningowa
      • Film o kampusie dydaktyczno-sportowym
    • Jakość kształcenia
      • Dlaczego USZJK?
      • Harmonogramy
      • Procedury z załącznikami
      • Wzory dokumentów
      • Podstawy prawne
      • Przydatne strony internetowe
      • Sprawozdania
      • Pytania i odpowiedzi
    • Kalendarz akademicki
    • Konferencje, seminaria, szkolenia
    • Sądeckie Konwersatoria Naukowe
    • Ogłoszenia o naborze do pracy
    • Własny Fundusz Stypendialny
    • Zamówienia publiczne
      • Wersja archiwalna
      • Plan ZP Plus
    • Baza noclegowa
      • Pokoje gościnne
      • Dom Studenta
    • Media
      • Rzecznik prasowy
      • Media o nas
    • Erasmus+
      • Regulaminy i druki do pobrania
      • Wymiana studencka
      • Praktyki studenckie
      • Opinie o Erasmusie
      • Wymiana pracowników
      • Mieszane kursy intensywne (BIP)
      • Incoming students
      • Incoming teachers and staff
      • ECTS Course Catalogue
      • Erasmus Policy Statement
      • Erasmus university charter for higher education
    • International relations
    • Komisja Bioetycza ANS w Nowym Sączu
  • Rekrutacja
    • E-rekrutacja
    • Wyniki rekrutacji
    • Oferta edukacyjna
    • Zasady rekrutacji
    • Rekrutacja – krok po kroku
    • Harmonogram rekrutacji
    • Wymagane dokumenty
    • Opłaty
      • Opłata rekrutacyjna
      • Opłata za zajęcia dydaktyczne
    • Druki do pobrania
    • Cudzoziemcy / Zagraniczne dokumenty o wykształceniu
    • Akty prawne
    • Kształcenie ustawiczne
      • Studia podyplomowe
      • Kursy, szkolenia i usługi doradcze
  • Dla studenta
    • Ogłoszenia
    • Koła naukowe
    • Rozwój naukowy studentów
    • Legia Akademicka
    • Akty prawne
    • Sprawy studenckie
    • Świadczenia dla studentów
    • Nagrody rektora dla studentów
    • Niepełnosprawni
      • Ogłoszenia
      • Wsparcie osób niepełnosprawnych
      • Informacje dla kandydatów na studia
      • Pomoc materialna
      • Pomoc psychologiczna
      • Wspierające programy PFRON
      • Kontakt
    • Wsparcie studentów
    • Druki do pobrania
    • Własny Fundusz Stypendialny
    • Uczelniana Rada Samorządu Studentów
      • Ogłoszenia
      • Ubezpieczenia
      • Akty Prawne
      • O Nas
      • Wybory
      • Kontakt
    • Dom Studenta
    • Klub Uczelniany AZS
    • System antyplagiatowy
    • Kalendarz akademicki
    • Ubezpieczenie zdrowotne
    • Duszpasterstwo akademickie
    • Erasmus+
      • Regulaminy i druki do pobrania
      • Wymiana studencka
      • Praktyki studenckie
      • Opinie o Erasmusie
      • Wymiana pracowników
      • Mieszane kursy intensywne (BIP)
      • Incoming students
      • Incoming teachers and staff
      • ECTS Course Catalogue
      • Erasmus Policy Statement
  • Dla pracownika
    • Ogłoszenia
    • Ewaluacja naukowa
      • Zasady ewaluacji
      • Rejestracja dorobku naukowego
      • Oświadczenia
    • Rozwój naukowy pracowników
    • Akty prawne
    • Druki do pobrania
    • Szkolenie BHP
    • Wirtualny Dziekanat
    • Kalendarz akademicki
    • ZFŚS
      • Regulamin ZFŚS
      • Ogłoszenia
    • Własny Fundusz Stypendialny
    • System antyplagiatowy
    • Szkolenia
    • Pokoje gościnne
  • Aplikacje
    • Wirtualny Dziekanat
    • System antyplagiatowy
    • eSOS
    • Portal Edukacyjny (Moodle)
    • Portal Edukacyjny
    • Poczta ANS
      • Poczta student
      • Poczta dydaktyka
      • Poczta pracownik
    • BIP - archiwum
  • Projekty
    • W realizacji
      • Z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych
      • Naukowo-badawcze
    • Zrealizowane
      • Z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych
      • Naukowo-badawcze
    • Konkursy
  • Oferta badawcza
    • Centrum Badań, Transferu Wiedzy i Technologii
    • Patenty
    • Wydział Nauk Ekonomicznych
    • Wydział Nauk Humanistycznych
    • Wydział Nauk Inżynieryjnych
    • Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie
    • Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu
    • Wydział Nauk Społecznych i Sztuki
  • Wybory
    • 2025-2028
      • UCHWAŁY
      • KOMUNIKATY
      • WZORY DOKUMENTÓW
    • 2024-2028
    • 2021-2024
      • UCHWAŁY
      • KOMUNIKATY
      • WZORY DOKUMENTÓW
    • 2020-2024
      • UCHWAŁY
      • KOMUNIKATY
      • WZORY DOKUMENTÓW
  • Logowanie

PWSZ - Menu

  • Start
  • Uczelnia
    • O Uczelni
      • Komunikaty
      • Jubileusz 25-lecia Uczelni
        • Patronat honorowy
        • Komitet honorowy
        • Komisja programowa
        • Komisja organizacyjna
        • Komisja redakcyjna
        • Program ramowy
        • Program szczegółowy
      • Historia
      • Aktualności
      • Wydarzenia
      • Władze
      • Senat
      • Rada Uczelni
      • Strategia
      • Baza
        • Biblioteka
        • Dom Studenta
        • Kampus Dydaktyczno-Sportowy
      • Film o Uczelni
      • Współpraca
      • Wyróżnienia
      • Zintegrowana Polityka Bezpieczeństwa
      • Wybory
      • Jubileusz 20-lecia Uczelni
        • Komitet honorowy
        • Rada programowa
        • Komitet organizacyjny
        • Komitet redakcyjny
        • Program ramowy
        • Program szczegółowy
        • Publikacje zwarte
        • Publikacje medialne
        • Listy gratulacyjne
        • Wydarzenia naukowe
        • Wydarzenia kulturalno-artystyczne
        • Galeria
      • Konstytucja dla Nauki w PWSZ
    • Wydziały
      • Wydział Nauk Ekonomicznych
      • Wydział Nauk Humanistycznych
      • Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie
      • Wydział Nauk Społecznych i Sztuki
      • Wydział Nauk Inżynieryjnych
      • Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu
    • Biblioteka
      • O Bibliotece
      • Ogłoszenia
      • Regulamin biblioteki
      • Rada biblioteczna
      • Spotkania kulturalno-artystyczne
      • Szkolenie biblioteczne
      • Bazy danych
      • IBUK LIBRA
      • E-booki
      • Prenumerata czasopism
      • Zasoby Open Access
      • Katalog zbiorów
      • Godziny otwarcia
      • Kontakt
      • Informacje dla naukowców
      • Repozytorium Instytucjonalne
    • Wydawnictwo Naukowe
    • Dom Studenta
    • Akademickie Biuro Karier
      • O ABK
      • Oferty pracy/staże praktyk
      • Poradnik
      • Konsultacje
      • Dla Absolwentów
      • Dla pracodawcy
      • Kontakt
      • Usługi doradcze
    • Kampus Dydaktyczno-Sportowy
      • Pływalnia
      • Siłownia
      • Korty tenisowe
      • Hala treningowa
      • Film o kampusie dydaktyczno-sportowym
    • Jakość kształcenia
      • Dlaczego USZJK?
      • Harmonogramy
      • Procedury z załącznikami
      • Wzory dokumentów
      • Podstawy prawne
      • Przydatne strony internetowe
      • Sprawozdania
      • Pytania i odpowiedzi
    • Kalendarz akademicki
    • Konferencje, seminaria, szkolenia
    • Sądeckie Konwersatoria Naukowe
    • Ogłoszenia o naborze do pracy
    • Własny Fundusz Stypendialny
    • Zamówienia publiczne
      • Wersja archiwalna
      • Plan ZP Plus
    • Baza noclegowa
      • Pokoje gościnne
      • Dom Studenta
    • Media
      • Rzecznik prasowy
      • Media o nas
    • Erasmus+
      • Regulaminy i druki do pobrania
      • Wymiana studencka
      • Praktyki studenckie
      • Opinie o Erasmusie
      • Wymiana pracowników
      • Mieszane kursy intensywne (BIP)
      • Incoming students
      • Incoming teachers and staff
      • ECTS Course Catalogue
      • Erasmus Policy Statement
      • Erasmus university charter for higher education
    • International relations
    • Komisja Bioetycza ANS w Nowym Sączu
  • Rekrutacja
    • E-rekrutacja
    • Wyniki rekrutacji
    • Oferta edukacyjna
    • Zasady rekrutacji
    • Rekrutacja – krok po kroku
    • Harmonogram rekrutacji
    • Wymagane dokumenty
    • Opłaty
      • Opłata rekrutacyjna
      • Opłata za zajęcia dydaktyczne
    • Druki do pobrania
    • Cudzoziemcy / Zagraniczne dokumenty o wykształceniu
    • Akty prawne
    • Kształcenie ustawiczne
      • Studia podyplomowe
      • Kursy, szkolenia i usługi doradcze
  • Dla studenta
    • Ogłoszenia
    • Koła naukowe
    • Rozwój naukowy studentów
    • Legia Akademicka
    • Akty prawne
    • Sprawy studenckie
    • Świadczenia dla studentów
    • Nagrody rektora dla studentów
    • Niepełnosprawni
      • Ogłoszenia
      • Wsparcie osób niepełnosprawnych
      • Informacje dla kandydatów na studia
      • Pomoc materialna
      • Pomoc psychologiczna
      • Wspierające programy PFRON
      • Kontakt
    • Wsparcie studentów
    • Druki do pobrania
    • Własny Fundusz Stypendialny
    • Uczelniana Rada Samorządu Studentów
      • Ogłoszenia
      • Ubezpieczenia
      • Akty Prawne
      • O Nas
      • Wybory
      • Kontakt
    • Dom Studenta
    • Klub Uczelniany AZS
    • System antyplagiatowy
    • Kalendarz akademicki
    • Ubezpieczenie zdrowotne
    • Duszpasterstwo akademickie
    • Erasmus+
      • Regulaminy i druki do pobrania
      • Wymiana studencka
      • Praktyki studenckie
      • Opinie o Erasmusie
      • Wymiana pracowników
      • Mieszane kursy intensywne (BIP)
      • Incoming students
      • Incoming teachers and staff
      • ECTS Course Catalogue
      • Erasmus Policy Statement
  • Dla pracownika
    • Ogłoszenia
    • Ewaluacja naukowa
      • Zasady ewaluacji
      • Rejestracja dorobku naukowego
      • Oświadczenia
    • Rozwój naukowy pracowników
    • Akty prawne
    • Druki do pobrania
    • Szkolenie BHP
    • Wirtualny Dziekanat
    • Kalendarz akademicki
    • ZFŚS
      • Regulamin ZFŚS
      • Ogłoszenia
    • Własny Fundusz Stypendialny
    • System antyplagiatowy
    • Szkolenia
    • Pokoje gościnne
  • Aplikacje
    • Wirtualny Dziekanat
    • System antyplagiatowy
    • eSOS
    • Portal Edukacyjny (Moodle)
    • Portal Edukacyjny
    • Poczta ANS
      • Poczta student
      • Poczta dydaktyka
      • Poczta pracownik
    • BIP - archiwum
  • Projekty
    • W realizacji
      • Z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych
      • Naukowo-badawcze
    • Zrealizowane
      • Z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych
      • Naukowo-badawcze
    • Konkursy
  • Oferta badawcza
    • Centrum Badań, Transferu Wiedzy i Technologii
    • Patenty
    • Wydział Nauk Ekonomicznych
    • Wydział Nauk Humanistycznych
    • Wydział Nauk Inżynieryjnych
    • Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie
    • Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu
    • Wydział Nauk Społecznych i Sztuki
  • Wybory
    • 2025-2028
      • UCHWAŁY
      • KOMUNIKATY
      • WZORY DOKUMENTÓW
    • 2024-2028
    • 2021-2024
      • UCHWAŁY
      • KOMUNIKATY
      • WZORY DOKUMENTÓW
    • 2020-2024
      • UCHWAŁY
      • KOMUNIKATY
      • WZORY DOKUMENTÓW
  • Logowanie

Ścieżka powrotu

  • Jesteś tutaj:  
  • ANS
  • Projekty
  • W realizacji
  • Z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych
  • Drukuj

Z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych

Stypendia dla studentów kierunków „Pielęgniarstwo” i „Ratownictwo medyczne” finansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)

Stypendia dla studentów kierunków „Pielęgniarstwo” i „Ratownictwo medyczne” finansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)

kpo logo

Stypendia dla studentów kierunków „Pielęgniarstwo” i „Ratownictwo medyczne” finansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)

Projekt finansowany z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności realizowany w Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu w zakresie Inwestycji D2.1.1 „Inwestycje związane z modernizacją i doposażeniem obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne” w ramach działania „Działanie 2. Stypendia dla studentów kierunku pielęgniarstwo, położnictwo oraz ratownictwo medyczne”.

Kwota finansowania: 931 500,00 zł PLN.  Okres realizacji projektu: 1 października 2022 r. – 30 września 2025 r. Przedsięwzięcie dotyczy udzielenia wsparcia w postaci stypendiów dla studentek/studentów, którzy rozpoczęli naukę w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/2023 na studiach pierwszego stopnia na kierunku Pielęgniarstwo oraz Ratownictwo medyczne.

Cel projektu jest zgodny z celem inwestycji D2.1.1, określonym w planie rozwojowym Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, tj. „Zwiększenie liczby personelu medycznego ….”. Celem głównym jest zwiększenie liczby pracowników w zawodzie pielęgniarka/ratownik medyczny, poprzez zwiększenie liczby osób podejmujących studia na kierunku Pielęgniarstwo/Ratownictwo medyczne  oraz  uatrakcyjnienie studiów na ww. kierunkach.

Projekt został skierowany do 23 studentek/studentów naszej Uczelni, którzy rozpoczęli naukę w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/2023 na studiach pierwszego stopnia na kierunku Pielęgniarstwo oraz Ratownictwo medyczne. Podstawą przyznania stypendium jest liczba punktów uzyskanych przez kandydata w postępowaniu rekrutacyjnym. Na kierunkach objętych wsparciem stypendia zostały przyznane na okres 3 lat (począwszy od października 2022 r. do czerwca 2025 r.). Miesięczna kwota stypendium wynosi 1500,00 zł i jest wypłacana przez 9 miesięcy w roku akademickim.

Doskonałość Dydaktyczna Uczelni

Doskonałość Dydaktyczna Uczelni

 fe power poziom pl 1 rgb

Projekt pt. „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni” realizowany jest przez Akademię Nauk Stosowanych w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy z Ministerstwem Edukacji i Nauki UMOWA Nr MEiN/2022/DIR/2509.

Okres realizacji projektu: sierpień 2022 – wrzesień 2023

Kwota dofinansowania: 474 582,80 zł

Projekt zakłada realizację zadań mających na celu rozbudowę funkcjonującego Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia w Uczelni. W ramach tych zadań planowane jest prowadzenie różnego rodzaju badań ewaluacyjnych biorąc pod uwagę analizę organizacyjno-prawną zasad, celów, procedur i procesów w zakresie działalności dydaktycznej oraz rozwinięcie systemu zarządzania jakością w zakresie dydaktyki.

Główne zadania w Projekcie:

  • Utworzenie i powołanie Zespołu eksperckiego ds. analizy i rozbudowy systemu zarządzania jakością w zakresie dydaktyki.
  • Organizacja szkoleń dla nauczycieli akademickich:

Stosowanie metod nauczania i uczenia się przez odkrywanie – szkolenie dla 60 nauczycieli akademickich (po 10 nauczycieli z każdego Wydziału),

Szkolenie z zakresu podnoszenia kompetencji pracy z osobami ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi – szkolenie dla 20 nauczycieli akademickich.

  • Zakup narzędzi umożliwiających wdrożenie innowacyjnych metod do procesu kształcenia.

Zakłada się, że działania Projektu wprowadzą stałe zmiany mające na celu wzmocnienie jakości kształcenia w Uczelni. Zadania będą kontynuowane po zakończeniu realizacji Projektu w ramach jego trwałości.

  • Rekrutacja do udziału w szkoleniach

Rekrutacja do udziału w szkoleniach

 

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SZKOLENIACH ORAZ INNYCH FORMACH WSPARCIA W RAMACH PROJEKTU „Doskonałość dydaktyczna uczelni” Projekt realizowany w ramach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego

Regulaminu uczestnictwa w szkoleniach oraz innych formach wsparcia w ramach projektu „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni” - do pobrania

Formularz zgłoszeniowy dla nauczycieli chętnych do udziału w szkoleniu nr 1 lub nr 2 - do pobrania

należy składać w dziekanacie macierzystego wydziału do dnia 24 kwietnia 2023 r.

Do wyboru nauczycieli jest jedno z dwóch szkoleń:

1) Szkolenie nr 1: Stosowanie metod nauczania i uczenia się przez odkrywanie

Wymiar szkolenia: 8 godzin zegarowych (realizacja: 1 dzień roboczy w godz. 8:00-16:00) 

Termin szkolenia na danym wydziale: 

  • 15 maja 2023 - Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie
  • 16 maja 2023 - Wydział Nauk Inżynieryjnych
  • 17 maja 2023 - Wydział Nauk Ekonomicznych
  • 18 maja 2023 - Wydział Nauk Humanistycznych
  • 19 maja 2023 - Wydział Nauk o Zdrowiu
  • 22 maja 2023 - Wydział Nauk Społecznych i Sztuki

Uczestnicy szkolenia nr 1: łącznie 60 osób tj. 6 grup po 10 nauczycieli akademickich z każdego wydziału.

Cel szkolenia: rozwinięcie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich w zakresie stosowania metod nauczania i uczenia się opartych o uczenie się poprzez odkrywanie z wykorzystaniem m.in. narzędzi multimedialnych i technologii informacyjno-komunikacyjnej. Szkolenie ma motywować i zachęcać nauczycieli akademickich do częstszego wykorzystania innowacyjnych metod pracy ze studentem, umożliwiających osiągnięcie założonych efektów uczenia się i rozwijania kompetencji informacyjnych studentów niezbędne do efektywnego funkcjonowania w społeczeństwie. Szkolenie dostosowane do specyfiki pracy na danym wydziale z uwzględnieniem różnych dziedzin nauk społecznych, humanistycznych, sztuki, inżynieryjnych, nauk o zdrowiu i kulturze fizycznej.

Opis: Szkolenie nr 1 obejmie zajęcia o charakterze praktycznym/warsztatowym. Tematyka szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu:

stosowania w działalności zawodowej nauczyciela akademickiego metod nauczania i uczenia się opartych o uczenie się poprzez odkrywanie, w których student:

  • odgrywa aktywną rolę w zdobywaniu wiedzy,
  • rozwija swoją kreatywność, samodzielność, intuicję, krytyczne myślenie,
  • dąży do rozwiązywania problemów za pomocą nowych metod, wprowadza innowacje,
  • stawia czoła sytuacjom kryzysowym i nieprzewidzianym zdarzeniom wykazując się umiejętnością rozwiązywania wszelkiego rodzaju problemów,
  • prowadzi działania oparte o analizie i interpretację informacji,
  • prowadzi samodzielne badania w celu rozwiązania problemu,
  • wyciąga wnioski i formułuje opinie;

nauczyciel stosuje w nauczaniu opartym o uczenie się poprzez odkrywanie różne środki dydaktyczne, w tym narzędzia multimedialne i technologię informacyjno-komunikacyjną w pracy ze studentami - szkolenie umożliwia nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu interaktywnego zastosowania w dydaktyce: aplikacji, oprogramowania, urządzeń multimedialnych w zakresie wykonywania praktycznych ćwiczeń, rozwiązywania interaktywnych zadań, zastosowania gier dydaktycznych, stosowania narzędzi dydaktyki cyfrowej i innych.

 

2) Szkolenie nr 2 : Szkolenie dla nauczycieli akademickich z zakresu podnoszenia kompetencji pracy z osobami ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

Wymiar szkolenia: 8 godzin zegarowych (1 dzień roboczy w godz. 8:00-16:00).

Termin szkolenia: 9 maja 2023 r.

Miejsce: ANS w Nowym Sączu (sala na terenie Wydziału Nauk Ekonomicznych)

Uczestnicy szkolenia nr 2: 1 grupa obejmująca łącznie 20 nauczycieli akademickich z różnych wydziałów

Cel szkolenia: nabycie przez nauczycieli akademickich wiedzy i umiejętności z zakresu metod i technik pracy ze studentem zdolnym,  niezbędnych do wspierania potencjału intelektualnego studenta w codziennej pracy. Szkolenie umożliwi m.in. ocenę własnych kompetencji nauczyciela do pracy ze studentami zdolnymi.

Opis: zakres tematyczny szkolenia nr 2 obejmie zajęcia o charakterze praktycznym/warsztatowym z zakresu:

  • diagnozowania/rozpoznawania uzdolnień studentów, różnicowanie zdolności z talentem z wykorzystaniem możliwych narzędzi do zastosowania,
  • praktycznego zastosowania skutecznych i efektywnych metod i technik pracy ze studentem zdolnym w trakcie różnych form zajęć,
  • metod/sposobu motywowania studenta do dalszego rozwoju,
  • analizy i rozwijania/wzmacniania własnych kompetencji do pracy ze studentami zdolnymi i posiadającymi talent.

 

3) Szkolenie nr 3: „Tutoring w pracy nauczyciela akademickiego”

27–28 czerwca 2023, Beskidzki Raj Stryszawa

Uczestnicy szkolenia: łącznie 12 nauczycieli akademickich ANS w Nowym Sączu

Celem szkolenia jest wyposażenie nauczycieli akademickich w narzędzia ułatwiające efektywną pracę indywidualną ze studentami. Poznanie dobrych praktyk i możliwości realizacji zindywidualizowanego podejścia tutorskiego, zwracając uwagę na potrzeby pojedynczego studenta w ramach prowadzonych  ćwiczeń, seminariów, podczas pracy indywidualnej z dyplomantami. Program szkolenia obejmuje zagadnienia takie jak: Tutoring i jego miejsce w szkole wyższej; Aspekty formalno-prawne i finansowe tutoringu w warunkach polskiego szkolnictwa wyższego; Nauczyciel akademicki jako tutor – profil kompetencyjny; Proces tutoringu w szkole wyższej; Nawiązanie i budowa relacji mistrz-uczeń w procesie kształcenia. Spotkanie tutorskie (tutorial) – jak go zaplanować? Przebieg tutorialu; Dokumentacja, ewaluacja i ocena tutorialu; Wybrane narzędzia w pracy tutora: esej/praca pisemna i inne.

Formularz zgłoszeniowy dla nauczycieli chętnych do udziału w szkoleniu nr 3 - do pobrania

 

4) Szkolenie nr 4: „Administrowanie procesem dydaktycznym zorientowanym na jakość kształcenia i profesjonalną obsługę studenta przez pracowników administracyjnych wspierających proces około dydaktyczny”

20,21,22 czerwca 2023, Nowy Sącz

Uczestnicy szkolenia: łącznie 22 pracowników administracji ANS w Nowym Sączu

Cel szkolenia: Wzmocnienie wiedzy, kompetencji i umiejętności uczestników szkolenia związanych z profesjonalną obsługą studenta.

Formularz zgłoszeniowy dla pracowników administracji chętnych do udziału w szkoleniu nr 4 - do pobrania

Program Erasmus+

Program Erasmus+

pl współfinansowane przez unię europejską pantone

W akcji 1 „Mobilność edukacyjna” w Programie Erasmus+ uczelnie mogą uzyskać dofinansowanie na prowadzenie wymiany studentów i pracowników z krajami programu oraz wymiany z krajami partnerskimi z innych regionów świata. Projekty mobilności dotyczące współpracy z krajami programu mogą obejmować:

  • mobilność studentów: wyjazdy studentów na studia do innych krajów programu – na okres od 3 do 12 miesięcy;
  • mobilność studentów: wyjazdy studentów na praktyki do innych krajów programu – na okres od 2 do 12 miesięcy;wyjazdy absolwentów na praktyki/staże do innych krajów programu – na okres od 2 do 12 miesięcy;
  • mobilność krótkoterminowa z komponentem wirtualnym, np. Mieszane Kursy Intensywne - Blended Intensive Programmes   
  • mobilność pracowników uczelni: wyjazdy nauczycieli akademickich w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych na uczelniach w krajach programu; do tej kategorii wchodzą także przyjazdy przedstawicieli przedsiębiorstw z innych krajów programu w celu prowadzenia zajęć dla studentów;
  • mobilność pracowników uczelni: wyjazdy pracowników uczelni (zarówno nauczycieli akademickich, jak i innych pracowników) do szkół wyższych, instytucji, organizacji, przedsiębiorstw w innych krajach programu w celach szkoleniowych (doskonalenie kompetencji zawodowych, poszerzanie wiedzy w danej dziedzinie, udział w szkoleniach, „work shadowing” itp.).

Indywidualni beneficjenci (studenci i pracownicy uczelni) ubiegają się o wyjazd w swojej macierzystej uczelni.

Studenci i pracownicy przyjeżdżający do polskich uczelni z uczelni z innych krajów programu otrzymują dofinansowanie (stypendium) ze swojej uczelni macierzystej (wysyłającej).

Uczelnie z krajów programu muszą mieć Kartę Erasmusa dla szkolnictwa wyższego.

Więcej informacji w zakładce Erasmus+ oraz na stronie Programu www.erasmusplus.org.pl

 

Odsłony: 66536

Menu

  • ANS
  • Oferta edukacyjna
  • Newsletter
  • Mapa strony
  • Kontakt
  • RODO
  • Deklaracja dostępności
  • Polityka prywatności
  • BIP - Biuletynu Informacji Publicznej
  • Logowanie

Rektorat

Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

 

ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz

 

tel. +48 18 547 56 02, +48 18 547 56 03
tel. +48 18 443 45 45, fax +48 18 443 46 08
e-mail: sog@ans-ns.edu.pl

  • © 1998 - 2025
  • Wykonanie: sm32 STUDIO